Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

onsdag 2 september 2009

sätter snurr på tillvaron


Igår var det första dagen på Matematik i barnens värld 30hp. Det var en rätt konstig dag. Hur mycket folk som helst överallt. Många människor som sprang runt både högt och lågt. Såg lite kända ansikten flimra förbi ändå. Hamnade i samma basgrupp som 2 jag läst svenskan med. 3 som jag inte känner än. Mest Spännande med de som jag inte känner ännu. Jag vill verkligen att den här terminen blir full av nya intryck och massor av praktiska tips. Tyvärr tror jag den här bloggen kan bli lite eftersatt. Men jag skriver när jag får tid och när jag har nåt att skriva om. Jag måste ju försöka dokumentera min process för mig själv även om tiden är knapp.

Inga kommentarer: