Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

söndag 24 maj 2009

en uppfångad tanke i premiärtider

Det är så härligt att jobba med teater tillsammans med barn och unga. Jag har nu precis avslutat en intensivhelg med Kulturskolan - imorgon bär det av med 2 föreställningar. Jag tycker det är riktigt coolt att se hur grupper svetsas samman på kort tid.

det är en konstig känsla för just nu är jag helt uttröttad. men samtidigt euforiskt glad. Jag förstår inte lärare som kör på 50-80%. Jag kör alltid 100% och rätt ofta mera. Jag är verkligen inte någon dimmer utan antingen är jag påslagen eller avstängd.

Imorgon - jag längtar och väntar med spänning - för då kommer publiken och festen kan börja!

Tänk va lyckligt lottad jag är som får ha så duktiga och glada elever som strålar!

Inga kommentarer: