Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

tisdag 16 juni 2009

Musikalskola over and out

Har levt musikalskolalivet i dagarna 2. Det har varit mycket intensivt. Igår kom eleverna helt ovetandes om va de skulle göra och i eftermiddags gav dom allt - fulla av energi i foajén. Hur duktiga som helst var dom. Jag tänker på hur kontakter knyts mellan barn som aldrig möts annars. Om hur musik, dans och teater får igång en hel grupp på en gång.

Min kollega och jag kände oss mycket nöjda och jag tror att gruppen kände likadant.

Det bästa av allt är väl att det här bara är början! I höst blir det mer musikalteater med ny ämneskurs - det är så lyxigt att jobba två pedagoger parallellt!

Nu så går jag på sommarlov!

Inga kommentarer: