Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

fredag 27 maj 2011

Lärarexamen


Nu så, har jag bara några kompletteringar att göra på uppsatsen och en tenta på måndag. Sen är det dags att ta ut min lärarexamen. Vi fick den här broschen vid opponeringen.

Tack alla som följt mig under den här tiden. Det har funnits dagar då era kommentarer gjort att jag tagit steg närmare där jag är nu. Människans kunskap och mening är ständigt i vardande. Framför mig ligger ett hav med nya utmaningar - som nyexaminerad lärare med sikte på en lärarlegitimation inom en tvåårsperiod.

Jag har tagit beslut om att detta är slutet på mitt bloggeri på denna adress. Eventuellt dyker jag upp på ny "ort" under sommaren - men då antagligen med lösenord. Vill du följa med? Då föreslår jag att du lämnar din email här så att jag kan registrera in dig. I höst arbetar jag som lärare deltid med åk 1-2 på en skola och resten är kvar på kulturskolan. Vem är lyckligast?! Men jag inser att jag kommer ha fullt upp - så bloggeri kommer prioriteras bort.

Väl mött och jag återkommer med länk till mitt examensarbete när den finns!

2 kommentarer:

Linda Linder sa...

Gratulerar!!

LivSun sa...

Gratulerar! Jag är också lärarkandidat från Malmö. Hittade din blogg by chance när jag googlade. Lycka till i framtiden.
Nice blogg, btw. :)