Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

onsdag 13 april 2011

Dagarna läggs på rad och jag har nu börjat få ta del av några grundskollärares tankar kring kulturskolan. Någonstans har ett ljus börja skymta.

Kanske inte just i uppsatsen, den smeta över hela dagarna utan att växa eller jäsa upp sig.

Men jag tänker vidare, på sen, sen när jag är klar. Jag vill också göra. Jag vill starta upp och utveckla kulturskolans verksamhet riktad mot grundskolan (och även förskolan!), det finns så mycket som kan göras som borde göras som måste göras. Måste hitta vägen bara.

Någonstans, någon gång ska jag få va med att leka, lära och leva. Ngoma

Inga kommentarer: