Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

söndag 21 november 2010

Intensivt Mumintrollspektakel

Nu är ett projekt i hamn. Igår spelades Mumintrollspektaklet upp. Bilder finns här.

Jag blir så glad över alla våra duktiga kulturskoleelever! Jag blir så glad över kreativa kollegor!

Jag blir så glad och jag konstaterar än en gång: jag har världens bästa jobb!

1 kommentar:

Junitjej sa...

ckbiJag brukar också ofta gå till jobbet, trots att jag är sjuk. Oftast känns det enklast så. Att berätta för en vikarie ska göra är inte så enkelt alltid, särskilt inte om man har materialet hemma.
DU kan läsa om Vecka 36 här: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9173516821