Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

onsdag 21 oktober 2009

Dagens guldstjärna





Att se en person som brinner för ämnet är så grymt häftigt och jag är ju en priviligerad prick som får uppleva att det smittar av sig. Jag som har så svårt för matematik och är allt annat än logisk blir ändå taggad att kämpa. Matematik. Det är svårt. Det är en utmaning. Jag tycker dock vår kursledare och seminarieledare är jättebra på att förklara. Ännu en som bör stå med namn här på denna bloggen - jag tror inte personen har något emot att få en komplimang.
Susanne Frisk. Vad gjorde vi lärarstudenter utan dig? Dagens Guldstjärna går till henne helt klart. Jag vet inte ännu om jag kommer att klara tentan - men jag ska banne mig försöka det bästa jag kan. Jag ska göra mitt bästaste bästa.

Inga kommentarer: