Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

lördag 15 maj 2010

varför skriver jag så lite?


17e Jobb: kostymrep Peter Pan
20e Uni: Written Proficensy - övningsmeningar
21e Uni:Oral Presentation: Drama as a tool in language learning
Jobb: terminsavslutsföreställning med Dream Team Maschmallows
22e Uni: REP med Peter Pan
23e Uni: REP med Peter Pan
24e Uni: Deadline för home exam
Jobb: GENREP med Peter Pan
25e Jobb: Premiär Peter Pan
26e Uni: Written Proficensy: sista innan tentamen
27e Jobb: Rep med musikal
28e-30e: Linköping
31e Uni: tenta i Written Profficensy
Jobb: Dans/muskalavslutningsföreställning


Maj borde ju vara en dubbelt så lång månad - så kunde hen kanske sprida ut graserna lite - detta är totalt hysteriskt!


Bild: http://www.preparednesspro.com/blog/wp-content/uploads/2010/02/panic-button.jpg

Inga kommentarer: