Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

lördag 25 december 2010

Jag beundrar alla mina elever

Jag upptäckte för några veckor sen kraften i att få en två-tre minuter kontakt med mina elever. Vi hade sminkprovardag och råkade upp i att sminka upp nästan alla. Det var en så fin stund med varje person där jag fick känna pulsen lite och de fick lite oinskränkt uppmärksamhet. Jag har följt den här gruppen i 3 år och jag känner verkligen hur de växer för varje gång jag möter dom. De är så kloka och de har så många bra idéer så jag kan bara se hur världen kommer bli fantastiskt när de börjar inta arbetsmarknaden. Jag är så stolt över alla de ungdomar som vågar leva sin dröm. Att jag får finnas med på ett litet hörn ger mig en helt otrolig kraft och motivation. Att kunna hjälpa dessa ungdomar att finna verktygen för att sjösätta sin kreativitet.

Tack alla elever som jag haft, har och kommer att få!

Inga kommentarer: