Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

fredag 25 mars 2011

Dagen började på en friskola, i ett omklädningsrum ombyggt till en hemkunskapssal. För att aldrig ha undervisat i hemkunskap innan klarade det rätt så galant. Jag sprang till en spårvagn för SISTA föreläsningen på pedagogen som var urkass och tråkig. Vidare på stan med saker att fixa inför helgen och sen till jobbet. På jobbet möttes jag av 20 post-it-lappar med meddelanden och frågor och massa kontakter. sen sprang ja till bussen och sen till spårvagnen. Och sen till kvarterskrogen för en öl med min fd LLU.

Det sistnämnda var riktigt trevligt och jag tror de va ömsesidigt. Det blev helt okej att byta relation från mästare/lärling till vänner. tack så hjärtligen för att jag fick behålla henne någonstans där i nätverket.

Examensarbetet... tar vi en annan dag. mitt huvud fick lite lätt snurr.

Inga kommentarer: