Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

torsdag 31 mars 2011


Ännu ett dagsverke gjort på frilansvikariekarriären. Idag var det hemkunskap, sv so i åk 5-6. Fick faktiskt lite cred för min struktur och mitt lugn och handlingsberedskap av ordinarie personal.

Sen bar det iväg till jobbet för mina två fantastiska Alice-produktionsgrupper. Gott arbete från alla håll och kanter där - det kommer bli en jättefin föreställning!

Helg stundar för de vanliga dödliga, jag däremot sitter inne med examensarbete och påbörjad rest av engelskakursen från östersundstiden. Det blir nog några tankar postade här under arbetets gång. I´ll keep you posted.

Inga kommentarer: