Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

torsdag 17 juni 2010

Bakslag

Fick sms från en kursare idag att resultatet på Summary och Översättningsmeningar hade kommit. Jag höll andan medan jag logga in på studentkontot och in på ladok (som är vårt betygs-samlarverktyg).

Men...

Det blev Underkänt på båda.

Jag blev så ledsen och fick en riktigt klump i magen först. Den här terminen har verkligen naggat i kanterna på självförtroendet. Tänka sig att det kan vara ett så stort glapp.

Ja det har verkligen gått troll i mina studier den här terminen. Jag, S och R ska i alla fall göra ett nytt försök - tillsammans ska vi gå igenom och försöka öva. Jag hoppas verkligen att jag klarar de där 2+3 hp... Annars har man läst en termin lite förgäves.

Inga kommentarer: