Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

måndag 20 september 2010

Det är en sorgens dag

Tillåt mig bara säga något politiskt idag. Det är en sorgens dag. Vi har förlorat. Kampen var aldrig mellan de två så kallade blocken - Kampen handlar om det öppna Sverige. Vi har förlorat det nu. Jag förstår inte vem som röstat in människoförtryck... SD hör inte hemma vid makten. Men så teg de med ansvar ihjäl möjligheten att bekämpa problemet.

Det är en sorgens dag.

Det är en sorgens dag.

Men jag samlar kraft. Min kamp kommer gälla varje dag. Ta ditt ansvar du med. Acceptera inte högerextremisternas åsikter. Varje dag skall jag fortsätta handla utifrån att ALLA MÄNNISKOR ÄR LIKA VÄRDA, ALLA ÄR LIKA VÄLKOMNA!

Kampen fortsätter.

Inga kommentarer: