Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

torsdag 14 oktober 2010

Vilken lärare på Hogwarts är jag?


What Hogwarts professor are you?
Alex got McGonagall.
You are an extremely intelligent individual who has a strong sense of justice and fairness. You often come across as stern, but possess a rarely seen soft side. To instruct your students, you believe in hands on practice and multiple opportunities for learning. You care deeply about the successes of your students.
Jag är smickrad - även om jag vet att det inte finns några belagda samband mellan mina svar och min undervisning så kunde jag blivit någon mycket värre! Ibland är Facebook bra underhållande. =)

Inga kommentarer: