Välkommen!

Detta är min processloggbok där jag försöker göra min kunskap synlig - mest för mig själv, men även för andra intresserade. Skicka gärna en kommentar, diskussion är välkommet!

lördag 24 april 2010

just nu

VFU stundar igen. 2 veckor som bland annat innehåller musikteori/genrekunskap, engelskapass och utflykt i det gröna. Jag har inte planerat upp alla grejer - så det känns lite comsi comsa - men hoppas att flowet infinner sig relativt snabbt.

Idag singlade det in 3 högskolepoäng fonetik med mitt namn på i ladok. Omtentan gjorde alltså susen. Jag hoppade runt som en indian och utförde mer eller mindre glada segergester så familjens invånare hoppade till. Det är tröttande att vara stundent och alltid vara tvungen att prestera på ett så enformigt sätt som det ändå är med tentor, inlämningar och duggor.

Inga kommentarer: